Uuden ilmeen pohjana huippuosaaminen

Kilpailutilanne on muuttunut ja tulee muuttumaan tulevaisuudessa terveyspalveluiden alalla merkittävästi. Jotta Satasairaala voi jatkossakin tarjota kaikille satakuntalaisille aina vain laadukkaampaa erikoissairaanhoitoa, laajan päivystyspalvelun sekä vetovoimaisia työpaikkoja, tulee heidän kertoa vahvuuksistaan ja osaamisestaan entistä selkeämmin ja yhdenmukaisemmin.

Tärkeintä on tuoda esiin huippuosaaminen jokaisessa kohtaamisessa. Kun mielikuva Satasairaalasta huippuhoitoa tarjoavana ja lähellä olevana sairaalana vahvistuu, niin yhä useampi satakuntalainen valitsee Satasairaalan.

Loimme Satasairaalalle oman äänen, jonka jokainen jatkossa tunnistaa. Visuaalisen ilmeen keskiössä on fontti, jonka jokainen merkki on yksilöllinen.

Palvelumme

  • Workshop
  • Brändimuotoilu
  • Palvelumuotoilu
  • Prototyypit
  • Käyttäjälähtöinen suunnittelu
  • Verkkopalvelu

Selkeyttä toimintaan palvelumuotoilun avulla

Päivitimme Satasairaalan asiakaspolun. Aikaisemmin kaikille asiakkaille annettiin samat tiedot tilanteesta riippumatta: muutimme järjestelmän tarjoamaan tarkkaan määritettyä yksilöllistä tietoa, joka on riippuvainen potilaan asemasta ja tilanteesta.

Kehitimme Satasairaalan verkkosivuille ruuhkamittarin, joka kertoo asiakkaalle päivystyksen arvioidun odotusajan ja antaa ohjeita.

Verkkosivustosta suunnittelimme käyttäjälähtöisen, helposti käytettävän ja ja selkeän.