Rosoisuutta ja pelaajien tunnettuutta

Ässät on yksi tunnetuimpia urheilubrändejä Suomessa. Ässät herättää tunteita niin puolesta kuin vastaan. Porin Ässät on perustettu vuonna 1967 ja seuran tunnus (Patalogo) on koristanut joukkueen pelipaitoja aina siitä asti yhtäjaksoisesti.   

Jotta Ässät saavuttaa satakuntalaisen yleisön kiinnostuksen vuosi toisensa jälkeen, on voitettava otteluita, mutta myös tehtävä pelaajiaan tunnetuksi.

Kannattajan sitoutuminen joukkueeseensa edellyttää pelaajien tuntemista ja heihin samaistumista. Tästä syystä halusimme tuoda kaikessa markkinoinnissa pelaajia mahdollisimman paljon ja laadukkaasti esille. Mitä paremmin joukkueen pelaajat ja heidän tarinansa tunnetaan ja yhdistetään omaan yhteisöön, sitä vahvempaa on yhteisön tuki joukkuetta kohtaan.

Palvelumme

  • Workshopit
  • Palvelumuotoilu
  • Digitaalinen palvelu

Ominaisuudet

  • Uusi fontti
  • Pelaajia hyödyntävä materiaali

Mitä me teimme

Ässille suunnittelimme uuden fontin, joka on edeltäjäänsä rosoisempi ja kuvastaa paremmin seuran luonnetta: työntekoa, ahkeruutta ja asennetta.

Fonttia käytetään markkinointimateriaaleissa, joissa tuomme esille seuran pelaajien kasvoja tunnettuuden kasvattamiseksi.